کلبه ی سرگرمی

کلبه ی سرگرمی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 1573
بازدید کل : 123622
تعداد مطالب : 489
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

ahang

كد موسيقي براي وبلاگ

000000 00000 onLoad and onUnload Example


 

بهـ راستیــــ

پایانیــــ از اینــــ تـراژدیـکــــ تـر ...!


تـو راهـتـــ را بگیـریــــ و برویــــ


منــــ راهـــمـ را بگیـرمـــ و برومــــ


آنچنانــــ کهـ حتیـــ چیزیــــ باقیـــ نمانـد


برایــــ عبرتــــ دیگرانــــ.



نظرات شما عزیزان:

arman
ساعت23:40---12 مرداد 1391
سلام من آرمان هستم ومیخوام یه روش درامد زایی از اینترنت رو بهت بگم اگه بازدید وبلاگت بالاست اصلا ریسک نکن وسریع عضو شو.
برای عضو شدن سری بهوبلاگمن یعنیarmantre.loxblog.comبزن و روی یکی از تبلیغات کلیک کن بعد عضو شو اگه با مشکلی برخوردی به من خبر بده من پشتیبان توام.
بهم اطمینان کن فقط بعد از چند روز میتونی راحت درآمد وبلاگت رو در بیاری. من امتحان کردم و موفق شدم تو هم میتونی . عجله کن که محدودیت داره.


arman
ساعت23:38---12 مرداد 1391
سلام من آرمان هستم ومیخوام یه روش درامد زایی از اینترنت رو بهت بگم اگه بازدید وبلاگت بالاست اصلا ریسک نکن وسریع عضو شو.

برای عضو شدن سری بهوبلاگمن یعنیarmantre.loxblog.comبزن و روی یکی از تبلیغات کلیک کن بعد عضو شو اگه با مشکلی برخوردی به من خبر بده من پشتیبان توام.

بهم اطمینان کن فقط بعد از چند روز میتونی راحت درآمد وبلاگت رو در بیاری. من امتحان کردم و موفق شدم تو هم میتونی . عجله کن که محدودیت داره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نیلوفر تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to javidan13.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com